Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Karlsruhe naar Koblenz Trein
Vind het goedkoopste treinkaartje voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Karlsruhe naar Koblenz door trein
De reis van Karlsruhe naar Koblenz door trein is 161,01 km en duurt 3 uur en 23 min. Er zijn 286 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 00:19 en de laatste om 22:02. Het is mogelijk om te reizen van Karlsruhe naar Koblenz door trein voor slechts € 14,90 of zoveel als € 98,90. De beste prijs voor deze reis is € 14,90.
Laagste prijs | € 14,90 |
Reisduur | 3 uur en 23 min |
Aansluiting per dag | Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui, DB - Intercity, VIAS Rail, Anruf Sammel Taxi, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, DB - EuroCity Express (ECE), Vlexx, Nightjet, EuroCity, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, SWEG Bahn Stuttgart, MittelrheinBahn 286 |
Laagste prijs | Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui, DB - Intercity, VIAS Rail, Anruf Sammel Taxi, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, DB - EuroCity Express (ECE), Vlexx, Nightjet, EuroCity, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, SWEG Bahn Stuttgart, MittelrheinBahn € 14,90 |
Hoogste prijs | Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui, DB - Intercity, VIAS Rail, Anruf Sammel Taxi, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, DB - EuroCity Express (ECE), Vlexx, Nightjet, EuroCity, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, SWEG Bahn Stuttgart, MittelrheinBahn € 98,90 |
Eerste vertrek | Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui, DB - Intercity, VIAS Rail, Anruf Sammel Taxi, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, DB - EuroCity Express (ECE), Vlexx, Nightjet, EuroCity, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, SWEG Bahn Stuttgart, MittelrheinBahn 00:19 |
Laatste vertrek | Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui, DB - Intercity, VIAS Rail, Anruf Sammel Taxi, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, DB - EuroCity Express (ECE), Vlexx, Nightjet, EuroCity, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, SWEG Bahn Stuttgart, MittelrheinBahn 22:02 |
Afstand | Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui, DB - Intercity, VIAS Rail, Anruf Sammel Taxi, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, DB - EuroCity Express (ECE), Vlexx, Nightjet, EuroCity, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, SWEG Bahn Stuttgart, MittelrheinBahn 161,01 km |
Vertrek | Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui, DB - Intercity, VIAS Rail, Anruf Sammel Taxi, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, DB - EuroCity Express (ECE), Vlexx, Nightjet, EuroCity, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, SWEG Bahn Stuttgart, MittelrheinBahn Karlsruhe |
Aankomst | Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui, DB - Intercity, VIAS Rail, Anruf Sammel Taxi, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, DB - EuroCity Express (ECE), Vlexx, Nightjet, EuroCity, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, SWEG Bahn Stuttgart, MittelrheinBahn Koblenz |
Vervoerders | Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui Go-Ahead Baden-Württemberg, TGV inOui, DB - Intercity, VIAS Rail, Anruf Sammel Taxi, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, DB - EuroCity Express (ECE), Vlexx, Nightjet, EuroCity, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, SWEG Bahn Stuttgart, MittelrheinBahn |
Trein Tickets van Karlsruhe tot Koblenz
Vergelijk prijzen en tickets van Karlsruhe tot Koblenz
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Karlsruhe naar Koblenz, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Karlsruhe naar Koblenz te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Karlsruhe naar Koblenz
De goedkoopste Karlsruhe - Koblenz treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 9,00 als je geluk hebt, of € 19,92 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 36,45 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Koblenz te reizen
Als u met de trein naar Koblenz reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Eurocity (EC)-treinen zijn speciaal ontworpen voor korte en lange afstanden en verbinden grote steden in verschillende Europese landen als onderdeel van de uitgebreide internationale treindiensten. Eurocity (EC) treinen worden geëxploiteerd door een aantal nationale spoorwegmaatschappijen in heel Europa, waaronder Deutsche Bahn (Duitsland), SNCF (Frankrijk), Trenitalia (Italië), SBB (Zwitserland) en ÖBB (Oostenrijk). De dienst Eurocity (EC) biedt regelmatige dienstregelingen en gemakkelijke verbindingen tussen prominente steden zoals Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen.
HLB Hessenbahn is een Duitse spoorwegmaatschappij die regionale passagierstreinen exploiteert in de deelstaat Hessen. Het bedrijf is opgericht in 2005 en is een dochteronderneming van HLB Basis AG. HLB Hessenbahn rijdt op verschillende lijnen in de regio, waaronder de Frankfurt-Königstein-spoorlijn, de Taunus-spoorlijn en de Main-Lahn-spoorlijn. Het bedrijf exploiteert ook de Frankfurt Airport Express, die directe verbindingen biedt tussen de luchthaven van Frankfurt en verschillende steden in de regio. HLB Hessenbahn zet zich in voor veilige, betrouwbare en milieuvriendelijke vervoersdiensten aan haar passagiers.
National Express is een Brits multinationaal openbaarvervoerbedrijf dat bus- en treindiensten exploiteert in het VK, Europa, Noord-Afrika en Noord-Amerika. Het bedrijf werd opgericht in 1972 en heeft zijn hoofdkantoor in Birmingham, VK. National Express heeft een vloot van meer dan 1.600 bussen en bedient meer dan 900 bestemmingen in het Verenigd Koninkrijk. Het bedrijf exploiteert ook spoordiensten in het VK, waaronder de East Anglia-franchise.
De ÖBB Nightjet, die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), biedt nachttreinreizen tussen grote Europese steden, een handige en comfortabele manier om door de nacht te reizen. De Nightjet-treinen zijn uitgerust met slaapcabines, couchettes en stoelen, waardoor passagiers comfortabel en gemakkelijk lange afstanden kunnen afleggen terwijl ze slapen. De service loopt door heel Oostenrijk en strekt zich uit tot buurlanden zoals Duitsland, Zwitserland, Italië en Tsjechië.
TGV inOui, dat de traditionele TGV-diensten vervangt door een moderne upgrade aan te bieden, is een hogesnelheidstrein die wordt beheerd door de Franse Nationale Spoorwegen, SNCF en die het gemakkelijk maakt om ongeveer 50 bestemmingen in buurlanden zoals België, Duitsland en Spanje te verkennen. TGV inOUI is ontworpen om reizigers meer comfort en flexibiliteit te bieden, met functies zoals ruime stoelen, wifi en cateringservices. Het verbindt grote steden in Frankrijk en biedt een snelle, handige en comfortabele manier van reizen.
VIAS Rail is een Belgische spoorwegmaatschappij die passagiers- en goederentreinen exploiteert in België en Nederland. Het werd in 2014 opgericht als een joint venture tussen de Franse spoorwegmaatschappij SNCF en de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS. VIAS Rail exploiteert hogesnelheidstreinen, regionale treinen en forensentreinen, evenals goederenvervoer per spoor. Het bedrijf streeft ernaar zijn klanten veilige, betrouwbare en duurzame transportoplossingen te bieden. VIAS Rail zet zich in om zijn milieu-impact te verminderen door te investeren in energiezuinige treinen en duurzame praktijken te promoten in al zijn activiteiten.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Eurocity is een grensoverschrijdende treindienst die grote steden in Europa met elkaar verbindt. Het is een joint venture tussen nationale spoorwegmaatschappijen in verschillende landen, zoals Deutsche Bahn in Duitsland, SNCF in Frankrijk en SBB in Zwitserland. Eurocity-treinen bieden comfortabele en handige reismogelijkheden voor passagiers, met voorzieningen zoals airconditioning, restauratierijtuigen en wifi. De dienst rijdt volgens een regelmatig schema en biedt verbindingen tussen steden als Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen. Eurocity-treinen zijn een populaire keuze voor reizigers die meerdere bestemmingen in Europa willen verkennen zonder het gedoe van autorijden of vliegen.
Regional Express (Rex) is een Australische luchtvaartmaatschappij die geregelde regionale vluchten uitvoert naar meer dan 60 bestemmingen in heel Australië. De luchtvaartmaatschappij is opgericht in 2002 en heeft haar hoofdkantoor in Mascot, New South Wales. Rex exploiteert een vloot van meer dan 60 vliegtuigen, waaronder Saab 340-turboprops en Boeing 737-800NG-jets. De belangrijkste focus van de luchtvaartmaatschappij ligt op het aanbieden van betaalbare vliegreizen naar regionale gemeenschappen, met een sterke nadruk op veiligheid, betrouwbaarheid en klantenservice. Rex biedt ook een frequent flyer-programma aan, Rex Business Flyer, en heeft samenwerkingsverbanden met andere luchtvaartmaatschappijen zoals Qantas en Virgin Australia.
Regionalbahn is een soort treindienst in Duitsland die op regionale routes rijdt en kleinere steden met grotere verbindt. Deze treinen zijn meestal langzamer dan intercity's, maar ze maken meer stops en zijn goedkoper. Regionalbahn-treinen worden geëxploiteerd door verschillende bedrijven, waaronder Deutsche Bahn, en bieden kaartjes voor één of meerdere dagen. De treinen worden vaak gebruikt door forensen en toeristen die het platteland en kleinere steden willen verkennen.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Karlsruhe tot Koblenz
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van EuroCity, Nightjet en TGV inOui wanneer u van Karlsruhe naar Koblenz reist.
Second Class
Met de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn garandeert een tweedeklasticket u een goedkopere reis. Tijdens uw reis heeft u toegang tot basisvoorzieningen zoals stopcontacten, airconditioning en een barrijtuig.First Class
Als u uw reiservaring op een rustigere plek wilt verbeteren met extra diensten zoals verstelbare stoelen, meer beenruimte, cateringservice en stoelkeuze, kunt u kiezen voor eersteklas tickets in de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn.Seated carriage
Deze kaartjes zijn ideaal voor kortere reizen overdag, met comfortabele stoelen in rijtuigen met airconditioning.Couchette
Deze tickets bieden een meer betaalbare optie voor nachtreizen, met stapelbedden in gedeelde compartimenten die plaats bieden aan maximaal 6 passagiers.Sleeper cabin
Dit zijn de meest comfortabele Nightjet-tickets, met enkele, dubbele of drievoudige compartimenten met bedden, dekens en kussens voor een goede nachtrust.Second Class (The essentials)
Voor een praktische en betaalbare reis hanteert TGV INOUI twee tarieven voor tweedeklaskaartjes: The Prems Second, een betaalbare optie, en The Second, de klassieke tweede klas. Beiden kunnen onder bepaalde voorwaarden worden geruild en terugbetaald. De Prem's-tickets zijn perfect als u op zoek bent naar de laagste prijzen, beginnend bij slechts € 15 en kunnen tot 4 maanden van tevoren worden geboekt.First Class (The comfort)
Eersteklastickets tillen uw reis naar een hoger niveau en bieden meer comfort en exclusieve voordelen, waaronder de mogelijkheid om zitplaatsen in de stilteruimte te kiezen. Bovendien biedt dit ticket flexibiliteit bij uw boeking en extra voordelen voor Second Class-functies.Business Première (The flexibility)
Business Première biedt premiumvoordelen zoals kosteloos omruilen of restituties en exclusieve voorzieningen, waaronder geavanceerde Wi-Fi en toegang tot Grand Voyageur-lounges, terwijl u tegelijkertijd flexibiliteit bij uw boeking garandeert.Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Karlsruhe tot Koblenz CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?