Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Leer naar Amsterdam Trein
Vind het goedkoopste treinkaartje voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Leer naar Amsterdam door trein
De reis van Leer naar Amsterdam door trein is 197,62 km en duurt 4 uur en 25 min. Er zijn 272 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 05:09 en de laatste om 22:31. Het is mogelijk om te reizen van Leer naar Amsterdam door trein voor slechts € 37,90 of zoveel als € 83,60. De beste prijs voor deze reis is € 37,90.
Laagste prijs | € 37,90 |
Reisduur | 4 uur en 25 min |
Aansluiting per dag | WestfalenBahn, DB - Regional Express, VIAS Rail, Fernbus, DB - Regionalbahn, Eurobahn, DB - Intercity, NS - IC direct, DB - InterCity Express (ICE) 272 |
Laagste prijs | WestfalenBahn, DB - Regional Express, VIAS Rail, Fernbus, DB - Regionalbahn, Eurobahn, DB - Intercity, NS - IC direct, DB - InterCity Express (ICE) € 37,90 |
Hoogste prijs | WestfalenBahn, DB - Regional Express, VIAS Rail, Fernbus, DB - Regionalbahn, Eurobahn, DB - Intercity, NS - IC direct, DB - InterCity Express (ICE) € 83,60 |
Eerste vertrek | WestfalenBahn, DB - Regional Express, VIAS Rail, Fernbus, DB - Regionalbahn, Eurobahn, DB - Intercity, NS - IC direct, DB - InterCity Express (ICE) 05:09 |
Laatste vertrek | WestfalenBahn, DB - Regional Express, VIAS Rail, Fernbus, DB - Regionalbahn, Eurobahn, DB - Intercity, NS - IC direct, DB - InterCity Express (ICE) 22:31 |
Afstand | WestfalenBahn, DB - Regional Express, VIAS Rail, Fernbus, DB - Regionalbahn, Eurobahn, DB - Intercity, NS - IC direct, DB - InterCity Express (ICE) 197,62 km |
Vertrek | WestfalenBahn, DB - Regional Express, VIAS Rail, Fernbus, DB - Regionalbahn, Eurobahn, DB - Intercity, NS - IC direct, DB - InterCity Express (ICE) Leer |
Aankomst | WestfalenBahn, DB - Regional Express, VIAS Rail, Fernbus, DB - Regionalbahn, Eurobahn, DB - Intercity, NS - IC direct, DB - InterCity Express (ICE) Amsterdam |
Vervoerders | WestfalenBahn, DB - Regional Express WestfalenBahn, DB - Regional Express, VIAS Rail, Fernbus, DB - Regionalbahn, Eurobahn, DB - Intercity, NS - IC direct, DB - InterCity Express (ICE) |
Trein Tickets van Leer tot Amsterdam
Vergelijk prijzen en tickets van Leer tot Amsterdam
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Leer naar Amsterdam, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Leer naar Amsterdam te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Leer naar Amsterdam
De goedkoopste Leer - Amsterdam treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 19,00 als je geluk hebt, of € 33,23 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 46,90 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Amsterdam te reizen
Als u met de trein naar Amsterdam reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Eurobahn is een particuliere spoorwegmaatschappij die actief is in Duitsland. Het werd opgericht in 1998 en biedt regionale en pendeltreindiensten in de regio Noordrijn-Westfalen. Eurobahn rijdt op verschillende lijnen, waaronder de S-Bahn Rhein-Ruhr, de RB 61 en de RB 52. Het bedrijf staat bekend om zijn moderne treinen en hoogwaardige service, waaronder gratis wifi en airconditioning. Eurobahn zet zich in voor duurzaamheid en heeft verschillende maatregelen geïmplementeerd om de impact op het milieu te verminderen, zoals het gebruik van energiezuinige treinen en het promoten van openbaar vervoer als alternatief voor autorijden.
VIAS Rail is een Belgische spoorwegmaatschappij die passagiers- en goederentreinen exploiteert in België en Nederland. Het werd in 2014 opgericht als een joint venture tussen de Franse spoorwegmaatschappij SNCF en de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS. VIAS Rail exploiteert hogesnelheidstreinen, regionale treinen en forensentreinen, evenals goederenvervoer per spoor. Het bedrijf streeft ernaar zijn klanten veilige, betrouwbare en duurzame transportoplossingen te bieden. VIAS Rail zet zich in om zijn milieu-impact te verminderen door te investeren in energiezuinige treinen en duurzame praktijken te promoten in al zijn activiteiten.
WestfalenBahn is een Duitse spoorwegmaatschappij die regionale passagierstreinen exploiteert in de deelstaat Noordrijn-Westfalen. Het bedrijf werd in 2005 opgericht als een joint venture tussen de Duitse spoorwegmaatschappij Deutsche Bahn en de Britse vervoersmaatschappij National Express. WestfalenBahn rijdt op verschillende lijnen in de regio, waaronder de Teutoburgerwoudspoorweg, de Emslandspoorlijn en de Weser-Allerspoorlijn. De vloot van het bedrijf bestaat uit moderne dieseltreinstellen en elektrische treinen en biedt een scala aan ticketopties, waaronder enkele tickets, dagkaarten en abonnementen. WestfalenBahn zet zich in voor het leveren van betrouwbare, comfortabele en milieuvriendelijke vervoersdiensten aan haar passagiers.
Regional Express (Rex) is een Australische luchtvaartmaatschappij die geregelde regionale vluchten uitvoert naar meer dan 60 bestemmingen in heel Australië. De luchtvaartmaatschappij is opgericht in 2002 en heeft haar hoofdkantoor in Mascot, New South Wales. Rex exploiteert een vloot van meer dan 60 vliegtuigen, waaronder Saab 340-turboprops en Boeing 737-800NG-jets. De belangrijkste focus van de luchtvaartmaatschappij ligt op het aanbieden van betaalbare vliegreizen naar regionale gemeenschappen, met een sterke nadruk op veiligheid, betrouwbaarheid en klantenservice. Rex biedt ook een frequent flyer-programma aan, Rex Business Flyer, en heeft samenwerkingsverbanden met andere luchtvaartmaatschappijen zoals Qantas en Virgin Australia.
Regionalbahn is een soort treindienst in Duitsland die op regionale routes rijdt en kleinere steden met grotere verbindt. Deze treinen zijn meestal langzamer dan intercity's, maar ze maken meer stops en zijn goedkoper. Regionalbahn-treinen worden geëxploiteerd door verschillende bedrijven, waaronder Deutsche Bahn, en bieden kaartjes voor één of meerdere dagen. De treinen worden vaak gebruikt door forensen en toeristen die het platteland en kleinere steden willen verkennen.
Intercity Direct is een hogesnelheidstreindienst in Nederland die Amsterdam met Rotterdam en Breda verbindt. Het wordt geëxploiteerd door NS (Nederlandse Spoorwegen) en rijdt op de hogesnelheidslijn HSL-Zuid. De treinen die worden ingezet op de Intercity Direct zijn modern, comfortabel en voorzien van gratis wifi, stopcontacten en airconditioning. De reistijd tussen Amsterdam en Rotterdam is ongeveer 30-35 minuten, terwijl de reistijd tussen Amsterdam en Breda ongeveer 30-35 minuten is.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Leer tot Amsterdam
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van DB - Intercity wanneer u van Leer naar Amsterdam reist.
Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Leer tot Amsterdam CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?