Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Lüneburg naar Karlsruhe Trein
Vind het goedkoopste treinkaartje voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Lüneburg naar Karlsruhe door trein
De reis van Lüneburg naar Karlsruhe door trein is 493,41 km en duurt 6 uur en 36 min. Er zijn 75 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 02:39 en de laatste om 22:59. Het is mogelijk om te reizen van Lüneburg naar Karlsruhe door trein voor slechts € 17,90 of zoveel als € 44,90. De beste prijs voor deze reis is € 17,90.
Laagste prijs | € 17,90 |
Reisduur | 6 uur en 36 min |
Aansluiting per dag | DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, DB - Intercity, SWEG Bahn Stuttgart, Go-Ahead Baden-Württemberg, Metronom, DB - EuroCity Express (ECE), DB - Regionalbahn, Nightjet 75 |
Laagste prijs | DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, DB - Intercity, SWEG Bahn Stuttgart, Go-Ahead Baden-Württemberg, Metronom, DB - EuroCity Express (ECE), DB - Regionalbahn, Nightjet € 17,90 |
Hoogste prijs | DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, DB - Intercity, SWEG Bahn Stuttgart, Go-Ahead Baden-Württemberg, Metronom, DB - EuroCity Express (ECE), DB - Regionalbahn, Nightjet € 44,90 |
Eerste vertrek | DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, DB - Intercity, SWEG Bahn Stuttgart, Go-Ahead Baden-Württemberg, Metronom, DB - EuroCity Express (ECE), DB - Regionalbahn, Nightjet 02:39 |
Laatste vertrek | DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, DB - Intercity, SWEG Bahn Stuttgart, Go-Ahead Baden-Württemberg, Metronom, DB - EuroCity Express (ECE), DB - Regionalbahn, Nightjet 22:59 |
Afstand | DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, DB - Intercity, SWEG Bahn Stuttgart, Go-Ahead Baden-Württemberg, Metronom, DB - EuroCity Express (ECE), DB - Regionalbahn, Nightjet 493,41 km |
Vertrek | DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, DB - Intercity, SWEG Bahn Stuttgart, Go-Ahead Baden-Württemberg, Metronom, DB - EuroCity Express (ECE), DB - Regionalbahn, Nightjet Lüneburg |
Aankomst | DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, DB - Intercity, SWEG Bahn Stuttgart, Go-Ahead Baden-Württemberg, Metronom, DB - EuroCity Express (ECE), DB - Regionalbahn, Nightjet Karlsruhe |
Vervoerders | DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, DB - Intercity, SWEG Bahn Stuttgart, Go-Ahead Baden-Württemberg, Metronom, DB - EuroCity Express (ECE), DB - Regionalbahn, Nightjet |
Trein Tickets van Lüneburg tot Karlsruhe
Vergelijk prijzen en tickets van Lüneburg tot Karlsruhe
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Lüneburg naar Karlsruhe, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Lüneburg naar Karlsruhe te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Lüneburg naar Karlsruhe
De goedkoopste Lüneburg - Karlsruhe treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 22,74 als je geluk hebt, of € 33,17 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 40,65 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Karlsruhe te reizen
Als u met de trein naar Karlsruhe reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Eurocity is een grensoverschrijdende treindienst die grote steden in Europa met elkaar verbindt. Het is een joint venture tussen nationale spoorwegmaatschappijen in verschillende landen, zoals Deutsche Bahn in Duitsland, SNCF in Frankrijk en SBB in Zwitserland. Eurocity-treinen bieden comfortabele en handige reismogelijkheden voor passagiers, met voorzieningen zoals airconditioning, restauratierijtuigen en wifi. De dienst rijdt volgens een regelmatig schema en biedt verbindingen tussen steden als Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen. Eurocity-treinen zijn een populaire keuze voor reizigers die meerdere bestemmingen in Europa willen verkennen zonder het gedoe van autorijden of vliegen.
Regional Express (Rex) is een Australische luchtvaartmaatschappij die geregelde regionale vluchten uitvoert naar meer dan 60 bestemmingen in heel Australië. De luchtvaartmaatschappij is opgericht in 2002 en heeft haar hoofdkantoor in Mascot, New South Wales. Rex exploiteert een vloot van meer dan 60 vliegtuigen, waaronder Saab 340-turboprops en Boeing 737-800NG-jets. De belangrijkste focus van de luchtvaartmaatschappij ligt op het aanbieden van betaalbare vliegreizen naar regionale gemeenschappen, met een sterke nadruk op veiligheid, betrouwbaarheid en klantenservice. Rex biedt ook een frequent flyer-programma aan, Rex Business Flyer, en heeft samenwerkingsverbanden met andere luchtvaartmaatschappijen zoals Qantas en Virgin Australia.
Regionalbahn is een soort treindienst in Duitsland die op regionale routes rijdt en kleinere steden met grotere verbindt. Deze treinen zijn meestal langzamer dan intercity's, maar ze maken meer stops en zijn goedkoper. Regionalbahn-treinen worden geëxploiteerd door verschillende bedrijven, waaronder Deutsche Bahn, en bieden kaartjes voor één of meerdere dagen. De treinen worden vaak gebruikt door forensen en toeristen die het platteland en kleinere steden willen verkennen.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Lüneburg tot Karlsruhe
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van DB - InterCity Express (ICE) en DB - Intercity wanneer u van Lüneburg naar Karlsruhe reist.
Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Lüneburg tot Karlsruhe CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?