Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Mainz naar Parijs Trein
Vind het goedkoopste treinkaartje voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Mainz naar Parijs door trein
De reis van Mainz naar Parijs door trein is 447,38 km en duurt 4 uur en 49 min. Er zijn 5 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 08:42 en de laatste om 13:42. Het is mogelijk om te reizen van Mainz naar Parijs door trein voor slechts € 50,99 of zoveel als € 144,00. De beste prijs voor deze reis is € 50,99.
Laagste prijs | € 50,99 |
Reisduur | 4 uur en 49 min |
Aansluiting per dag | TGV Duplex, TGV inOui, Eurostar, Vlexx, TGV, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, OUIGO, SWEG Südwestdeutsche Landesverkehrs 5 |
Laagste prijs | TGV Duplex, TGV inOui, Eurostar, Vlexx, TGV, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, OUIGO, SWEG Südwestdeutsche Landesverkehrs € 50,99 |
Hoogste prijs | TGV Duplex, TGV inOui, Eurostar, Vlexx, TGV, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, OUIGO, SWEG Südwestdeutsche Landesverkehrs € 144,00 |
Eerste vertrek | TGV Duplex, TGV inOui, Eurostar, Vlexx, TGV, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, OUIGO, SWEG Südwestdeutsche Landesverkehrs 08:42 |
Laatste vertrek | TGV Duplex, TGV inOui, Eurostar, Vlexx, TGV, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, OUIGO, SWEG Südwestdeutsche Landesverkehrs 13:42 |
Afstand | TGV Duplex, TGV inOui, Eurostar, Vlexx, TGV, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, OUIGO, SWEG Südwestdeutsche Landesverkehrs 447,38 km |
Vertrek | TGV Duplex, TGV inOui, Eurostar, Vlexx, TGV, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, OUIGO, SWEG Südwestdeutsche Landesverkehrs Mainz |
Aankomst | TGV Duplex, TGV inOui, Eurostar, Vlexx, TGV, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, OUIGO, SWEG Südwestdeutsche Landesverkehrs Parijs |
Vervoerders | TGV Duplex, TGV inOui TGV Duplex, TGV inOui, Eurostar, Vlexx, TGV, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, OUIGO, SWEG Südwestdeutsche Landesverkehrs |
Trein Tickets van Mainz tot Parijs
Vergelijk prijzen en tickets van Mainz tot Parijs
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Mainz naar Parijs, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Mainz naar Parijs te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Mainz naar Parijs
De goedkoopste Mainz - Parijs treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 55,90 als je geluk hebt, of € 91,51 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 156,00 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Parijs te reizen
Als u met de trein naar Parijs reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Eurostar is een hogesnelheidstrein die Londen verbindt met verschillende steden op het vasteland van Europa, waaronder Parijs, Brussel en Amsterdam. Eurostar, gelanceerd in 1994, heeft zich sindsdien gevestigd als een populair vervoermiddel voor vakantiegangers en zakenreizigers. Met snelheden tot 300 km/u bieden de Eurostar-treinen een snelle en milieuvriendelijke verbinding.
In 2013 introduceerde de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF OUIGO om budgetvriendelijke TGV-reismogelijkheden aan te bieden. Kies tussen de razendsnelle OUIGO Grande Vitesse, die snelheden van 300 km/u haalt, of de meer ontspannen OUIGO Classique, die een nostalgische treinreiservaring biedt.
TGV staat voor Train à Grande Vitesse, wat zich vertaalt naar een hogesnelheidstrein. Het is een soort hogesnelheidstrein die in Frankrijk en andere delen van Europa rijdt. De TGV werd voor het eerst geïntroduceerd in 1981 en is sindsdien een populair vervoermiddel geworden voor binnenlandse en internationale reizen. De TGV (Train à Grande Vitesse), verwijst nu naar een type trein dat op hogesnelheidslijnen in Frankrijk een snelheid van 320 km/u kan halen. In Frankrijk en Europa zijn er twee soorten TGV's die worden geëxploiteerd door SNCF Voyageurs: de TGV INOUI, die meer comfort biedt, en de goedkope TGV OUIGO.
TGV Duplex is een hogesnelheidstrein van de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF. Het is een dubbeldekstrein die snelheden tot 320 km/u (200 mph) kan halen en is ontworpen om passagiers op langeafstandsreizen te vervoeren. Het is ook milieuvriendelijk, met lagere geluidsniveaus en lagere koolstofemissies in vergelijking met andere vervoerswijzen. Dit treintype is inbegrepen in de dienst TGV inOui.
TGV inOui, dat de traditionele TGV-diensten vervangt door een moderne upgrade aan te bieden, is een hogesnelheidstrein die wordt beheerd door de Franse Nationale Spoorwegen, SNCF en die het gemakkelijk maakt om ongeveer 50 bestemmingen in buurlanden zoals België, Duitsland en Spanje te verkennen. TGV inOUI is ontworpen om reizigers meer comfort en flexibiliteit te bieden, met functies zoals ruime stoelen, wifi en cateringservices. Het verbindt grote steden in Frankrijk en biedt een snelle, handige en comfortabele manier van reizen.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Regional Express (Rex) is een Australische luchtvaartmaatschappij die geregelde regionale vluchten uitvoert naar meer dan 60 bestemmingen in heel Australië. De luchtvaartmaatschappij is opgericht in 2002 en heeft haar hoofdkantoor in Mascot, New South Wales. Rex exploiteert een vloot van meer dan 60 vliegtuigen, waaronder Saab 340-turboprops en Boeing 737-800NG-jets. De belangrijkste focus van de luchtvaartmaatschappij ligt op het aanbieden van betaalbare vliegreizen naar regionale gemeenschappen, met een sterke nadruk op veiligheid, betrouwbaarheid en klantenservice. Rex biedt ook een frequent flyer-programma aan, Rex Business Flyer, en heeft samenwerkingsverbanden met andere luchtvaartmaatschappijen zoals Qantas en Virgin Australia.
Tickettypes en faciliteiten van Mainz tot Parijs
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van Eurostar, OUIGO en TGV inOui wanneer u van Mainz naar Parijs reist.
Standard
Eurostar Standard-tickets zijn voor prijsbewuste reizigers en de meest beschikbare en betaalbare optie. Ze hebben echter een beperkte flexibiliteitStandard Premier
Eurostar Standard Premier-tickets bieden een premium economy-ervaring, ideaal voor rustig en comfortabel werken, maar tegen hogere kosten dan Standard. Dit ticket is inclusief extra beenruimte, gratis maaltijden en toegang tot tijdschriften.Business Premier
Business Premier-tickets zijn de eersteklas optie van Eurostar met comfort en flexibiliteit van het hoogste niveau, maar ook de duurste. Met dit ticket beschikt u over ruime zitplaatsen, heerlijke maaltijden geserveerd op uw stoel, toegang tot exclusieve lounges en toegewijde assistentie.Standard Class / Classical
OUIGO Train Classique heeft slechts één klasse, wat overeenkomt met reizen in de tweede klas. Daarom zijn de ticketprijzen goedkoop. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf € 10 voor volwassenen (afhankelijk van de bestemming) en € 5 voor kinderen, en OUIGO-treinkaartjes zijn alleen online verkrijgbaar.Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse biedt een enkele klasse, vergelijkbaar met reizen in de tweede klas, wat de betaalbare ticketprijzen verklaart. Tarieven voor volwassenen beginnen bij € 10, afhankelijk van de bestemming, terwijl kinderen voor € 5 kunnen reizen. Tickets voor OUIGO kunnen alleen online worden gekocht.Second Class (The essentials)
Voor een praktische en betaalbare reis hanteert TGV INOUI twee tarieven voor tweedeklaskaartjes: The Prems Second, een betaalbare optie, en The Second, de klassieke tweede klas. Beiden kunnen onder bepaalde voorwaarden worden geruild en terugbetaald. De Prem's-tickets zijn perfect als u op zoek bent naar de laagste prijzen, beginnend bij slechts € 15 en kunnen tot 4 maanden van tevoren worden geboekt.First Class (The comfort)
Eersteklastickets tillen uw reis naar een hoger niveau en bieden meer comfort en exclusieve voordelen, waaronder de mogelijkheid om zitplaatsen in de stilteruimte te kiezen. Bovendien biedt dit ticket flexibiliteit bij uw boeking en extra voordelen voor Second Class-functies.Business Première (The flexibility)
Business Première biedt premiumvoordelen zoals kosteloos omruilen of restituties en exclusieve voorzieningen, waaronder geavanceerde Wi-Fi en toegang tot Grand Voyageur-lounges, terwijl u tegelijkertijd flexibiliteit bij uw boeking garandeert.Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Mainz tot Parijs CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?