Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Napels naar Parijs Trein
Vind het goedkoopste treinkaartje voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Napels naar Parijs door trein
De reis van Napels naar Parijs door trein is 1.293,12 km en duurt 16 uur en 2 min. Er zijn 2 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 05:09 en de laatste om 06:40. Het is mogelijk om te reizen van Napels naar Parijs door trein voor slechts € 102,90 of zoveel als € 358,00. De beste prijs voor deze reis is € 102,90.
Laagste prijs | € 102,90 |
Reisduur | 16 uur en 2 min |
Aansluiting per dag | TGV inOui, EuroCity, TGV Lyria, Frecciarossa, Trenitalia 2 |
Laagste prijs | TGV inOui, EuroCity, TGV Lyria, Frecciarossa, Trenitalia € 102,90 |
Hoogste prijs | TGV inOui, EuroCity, TGV Lyria, Frecciarossa, Trenitalia € 358,00 |
Eerste vertrek | TGV inOui, EuroCity, TGV Lyria, Frecciarossa, Trenitalia 05:09 |
Laatste vertrek | TGV inOui, EuroCity, TGV Lyria, Frecciarossa, Trenitalia 06:40 |
Afstand | TGV inOui, EuroCity, TGV Lyria, Frecciarossa, Trenitalia 1.293,12 km |
Vertrek | TGV inOui, EuroCity, TGV Lyria, Frecciarossa, Trenitalia Napels |
Aankomst | TGV inOui, EuroCity, TGV Lyria, Frecciarossa, Trenitalia Parijs |
Vervoerders | TGV inOui, EuroCity TGV inOui, EuroCity, TGV Lyria, Frecciarossa, Trenitalia |
Trein Tickets van Napels tot Parijs
Vergelijk prijzen en tickets van Napels tot Parijs
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Napels naar Parijs, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Napels naar Parijs te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Prijs naarmate vertrekdatum nadert
Treinmaatschappijen kunnen hogere ticketprijzen rekenen naarmate de vertrekdatum nadert. Prijzen in de komende dagen kunnen variëren van ongeveer € 41,90 tot € 299,45, maar kunnen aan verandering onderhevig zijn. Ons advies is om zo vroeg mogelijk te boeken om mogelijk tot 86% op uw reis te besparen!
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Napels naar Parijs
De goedkoopste Napels - Parijs treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 88,29 als je geluk hebt, of € 146,21 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 208,62 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Parijs te reizen
Als u met de trein naar Parijs reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Eurocity (EC)-treinen zijn speciaal ontworpen voor korte en lange afstanden en verbinden grote steden in verschillende Europese landen als onderdeel van de uitgebreide internationale treindiensten. Eurocity (EC) treinen worden geëxploiteerd door een aantal nationale spoorwegmaatschappijen in heel Europa, waaronder Deutsche Bahn (Duitsland), SNCF (Frankrijk), Trenitalia (Italië), SBB (Zwitserland) en ÖBB (Oostenrijk). De dienst Eurocity (EC) biedt regelmatige dienstregelingen en gemakkelijke verbindingen tussen prominente steden zoals Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen.
Frecciarossa, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij, is een gerenommeerde hogesnelheidstreindienst in Italië. FRECCIAROSSA-treinen, met snelheden tot 300 km/u, verbinden grote steden zoals Rome, Milaan, Napels, Florence en Turijn.
TGV inOui, dat de traditionele TGV-diensten vervangt door een moderne upgrade aan te bieden, is een hogesnelheidstrein die wordt beheerd door de Franse Nationale Spoorwegen, SNCF en die het gemakkelijk maakt om ongeveer 50 bestemmingen in buurlanden zoals België, Duitsland en Spanje te verkennen. TGV inOUI is ontworpen om reizigers meer comfort en flexibiliteit te bieden, met functies zoals ruime stoelen, wifi en cateringservices. Het verbindt grote steden in Frankrijk en biedt een snelle, handige en comfortabele manier van reizen.
TGV Lyria is een hogesnelheidstreindienst tussen Frankrijk en Zwitserland. Het is een joint venture tussen de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF en SBB, de Zwitserse nationale spoorwegmaatschappij. TGV Lyria-treinen rijden op verschillende routes tussen grote steden in Frankrijk en Zwitserland, waaronder Parijs, Genève, Zürich, Basel en Bern. De treinen staan bekend om hun hoge snelheid, waarbij sommige routes snelheden tot 320 km / u (200 mph) halen, waardoor ze een van de snelste treinen van Europa zijn.
Tickettypes en faciliteiten van Napels tot Parijs
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van EuroCity, Frecciarossa en TGV inOui wanneer u van Napels naar Parijs reist.
Second Class
Met de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn garandeert een tweedeklasticket u een goedkopere reis. Tijdens uw reis heeft u toegang tot basisvoorzieningen zoals stopcontacten, airconditioning en een barrijtuig.First Class
Als u uw reiservaring op een rustigere plek wilt verbeteren met extra diensten zoals verstelbare stoelen, meer beenruimte, cateringservice en stoelkeuze, kunt u kiezen voor eersteklas tickets in de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn.Standard
Standaard is het basisserviceniveau en omvat een comfortabele stoel en toegang tot basisdiensten aan boord. Rijtuigen 5-8 zijn voor het standaardniveau met stoelen bekleed met grijs ecoleer.Premium
Premium-service omvat een bredere stoel, meer beenruimte en toegang tot extra voorzieningen zoals een welkomstdrankje en een keuze uit kranten. Coach 4 op de Frecciarossa 1000-trein is gereserveerd voor het Premium-niveau.Executive
Executive is het hoogste serviceniveau en omvat alle voorzieningen van het Business-niveau, evenals een persoonlijk entertainmentsysteem en gastronomische maaltijden die worden geserveerd door een toegewijde chef-kok aan boord.Business
De zakelijke service is ontworpen voor zakenreizigers en omvat alle voorzieningen van het Premium-niveau, evenals toegang tot een speciale Business Lounge en instappen met prioriteit. Bus 2 en 3 van Frecciarossa 1000 zijn gereserveerd voor het Business-serviceniveau.Second Class (The essentials)
Voor een praktische en betaalbare reis hanteert TGV INOUI twee tarieven voor tweedeklaskaartjes: The Prems Second, een betaalbare optie, en The Second, de klassieke tweede klas. Beiden kunnen onder bepaalde voorwaarden worden geruild en terugbetaald. De Prem's-tickets zijn perfect als u op zoek bent naar de laagste prijzen, beginnend bij slechts € 15 en kunnen tot 4 maanden van tevoren worden geboekt.First Class (The comfort)
Eersteklastickets tillen uw reis naar een hoger niveau en bieden meer comfort en exclusieve voordelen, waaronder de mogelijkheid om zitplaatsen in de stilteruimte te kiezen. Bovendien biedt dit ticket flexibiliteit bij uw boeking en extra voordelen voor Second Class-functies.Business Première (The flexibility)
Business Première biedt premiumvoordelen zoals kosteloos omruilen of restituties en exclusieve voorzieningen, waaronder geavanceerde Wi-Fi en toegang tot Grand Voyageur-lounges, terwijl u tegelijkertijd flexibiliteit bij uw boeking garandeert.Standard
Het STANDARD-ticket biedt een betaalbare reiservaring in de 2e klas met drie niveaus van flexibiliteit bij het omwisselen en terugbetalen - volledige, gedeeltelijke en geen flexibiliteit - op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Standard 1ère
Het STANDARD 1ÈRE-ticket biedt een eersteklas reis met een goede prijs-kwaliteitsverhouding, flexibiliteit en toegang tot alle treinen, beschikbaar op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE richt zich op passagiers die op zoek zijn naar een luxueuze reiservaring, met flexibiliteit, op maat gemaakte voorzieningen en diensten, en is beschikbaar op specifieke routes tijdens weekdagen en bepaalde tijden op zondag.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Napels tot Parijs CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?