Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Rome naar Rijsel Trein
Vind het goedkoopste treinkaartje voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Rome naar Rijsel door trein
De reis van Rome naar Rijsel door trein is 1.211,36 km en duurt 23 uur en 47 min. Er zijn 34 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 09:53 en de laatste om 13:20. Het is mogelijk om te reizen van Rome naar Rijsel door trein voor slechts € 65,80 of zoveel als € 105,80. De beste prijs voor deze reis is € 65,80.
Laagste prijs | € 65,80 |
Reisduur | 23 uur en 47 min |
Aansluiting per dag | DB - Intercity, Autobus, Nightjet, Regionale Veloce, TGV, Railjet, Frecciarossa 34 |
Laagste prijs | DB - Intercity, Autobus, Nightjet, Regionale Veloce, TGV, Railjet, Frecciarossa € 65,80 |
Hoogste prijs | DB - Intercity, Autobus, Nightjet, Regionale Veloce, TGV, Railjet, Frecciarossa € 105,80 |
Eerste vertrek | DB - Intercity, Autobus, Nightjet, Regionale Veloce, TGV, Railjet, Frecciarossa 09:53 |
Laatste vertrek | DB - Intercity, Autobus, Nightjet, Regionale Veloce, TGV, Railjet, Frecciarossa 13:20 |
Afstand | DB - Intercity, Autobus, Nightjet, Regionale Veloce, TGV, Railjet, Frecciarossa 1.211,36 km |
Vertrek | DB - Intercity, Autobus, Nightjet, Regionale Veloce, TGV, Railjet, Frecciarossa Rome |
Aankomst | DB - Intercity, Autobus, Nightjet, Regionale Veloce, TGV, Railjet, Frecciarossa Rijsel |
Vervoerders | DB - Intercity, Autobus DB - Intercity, Autobus, Nightjet, Regionale Veloce, TGV, Railjet, Frecciarossa |
Trein Tickets van Rome tot Rijsel
Vergelijk prijzen en tickets van Rome tot Rijsel
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Rome naar Rijsel, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Rome naar Rijsel te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Vind de beste dag om met de trein naar Rijsel te reizen
Als u met de trein naar Rijsel reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
De ÖBB Nightjet, die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), biedt nachttreinreizen tussen grote Europese steden, een handige en comfortabele manier om door de nacht te reizen. De Nightjet-treinen zijn uitgerust met slaapcabines, couchettes en stoelen, waardoor passagiers comfortabel en gemakkelijk lange afstanden kunnen afleggen terwijl ze slapen. De service loopt door heel Oostenrijk en strekt zich uit tot buurlanden zoals Duitsland, Zwitserland, Italië en Tsjechië.
ÖBB Railjet is een hogesnelheidstrein die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB). Het verbindt grote Oostenrijkse steden met locaties in Hongarije, Duitsland, Zwitserland en Tsjechië. Super Sparpreis, Sparpreis en Flexpreis zijn tariefopties die de flexibiliteit van het ticket en de bijbehorende kosten bepalen, en Standard, First en Business zijn de niveaus van service en comfort die in de trein worden aangeboden.
TGV staat voor Train à Grande Vitesse, wat zich vertaalt naar een hogesnelheidstrein. Het is een soort hogesnelheidstrein die in Frankrijk en andere delen van Europa rijdt. De TGV werd voor het eerst geïntroduceerd in 1981 en is sindsdien een populair vervoermiddel geworden voor binnenlandse en internationale reizen. De TGV (Train à Grande Vitesse), verwijst nu naar een type trein dat op hogesnelheidslijnen in Frankrijk een snelheid van 320 km/u kan halen. In Frankrijk en Europa zijn er twee soorten TGV's die worden geëxploiteerd door SNCF Voyageurs: de TGV INOUI, die meer comfort biedt, en de goedkope TGV OUIGO.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Rome tot Rijsel
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van Nightjet, Railjet en DB - Intercity wanneer u van Rome naar Rijsel reist.
Seated carriage
Deze kaartjes zijn ideaal voor kortere reizen overdag, met comfortabele stoelen in rijtuigen met airconditioning.Couchette
Deze tickets bieden een meer betaalbare optie voor nachtreizen, met stapelbedden in gedeelde compartimenten die plaats bieden aan maximaal 6 passagiers.Sleeper cabin
Dit zijn de meest comfortabele Nightjet-tickets, met enkele, dubbele of drievoudige compartimenten met bedden, dekens en kussens voor een goede nachtrust.Economy Class
Economy Class biedt open zitplaatsen met stopcontacten en bagagerekken.First Class
Eersteklas met verstelbare leren stoelen, tafels, stopcontacten en de mogelijkheid om eten en drinken te bestellen.Business Class
Business Class biedt nog comfortabelere zitplaatsen, een gratis welkomstdrankje en de mogelijkheid om eten en drinken te bestellen van het restaurantmenu, maar dit is alleen beschikbaar op bepaalde routes en tegen een extra vergoeding.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Rome tot Rijsel CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?