Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Verona naar Garmisch-Partenkirchen Trein
Vind het goedkoopste treinkaartje voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Verona naar Garmisch-Partenkirchen door trein
De reis van Verona naar Garmisch-Partenkirchen door trein is 229,21 km en duurt 10 uur en 1 min. Er zijn 18 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 02:05 en de laatste om 23:11. Het is mogelijk om te reizen van Verona naar Garmisch-Partenkirchen door trein voor slechts € 12,90 of zoveel als € 124,45. De beste prijs voor deze reis is € 12,90.
Laagste prijs | € 12,90 |
Reisduur | 10 uur en 1 min |
Aansluiting per dag | DB - Regionalbahn, InterCityNotte, Autobus, Railjet Xpress, EuroNight, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - InterCity Express (ICE), Eurocity Brenner 18 |
Laagste prijs | DB - Regionalbahn, InterCityNotte, Autobus, Railjet Xpress, EuroNight, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - InterCity Express (ICE), Eurocity Brenner € 12,90 |
Hoogste prijs | DB - Regionalbahn, InterCityNotte, Autobus, Railjet Xpress, EuroNight, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - InterCity Express (ICE), Eurocity Brenner € 124,45 |
Eerste vertrek | DB - Regionalbahn, InterCityNotte, Autobus, Railjet Xpress, EuroNight, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - InterCity Express (ICE), Eurocity Brenner 02:05 |
Laatste vertrek | DB - Regionalbahn, InterCityNotte, Autobus, Railjet Xpress, EuroNight, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - InterCity Express (ICE), Eurocity Brenner 23:11 |
Afstand | DB - Regionalbahn, InterCityNotte, Autobus, Railjet Xpress, EuroNight, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - InterCity Express (ICE), Eurocity Brenner 229,21 km |
Vertrek | DB - Regionalbahn, InterCityNotte, Autobus, Railjet Xpress, EuroNight, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - InterCity Express (ICE), Eurocity Brenner Verona |
Aankomst | DB - Regionalbahn, InterCityNotte, Autobus, Railjet Xpress, EuroNight, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - InterCity Express (ICE), Eurocity Brenner Garmisch-Partenkirchen |
Vervoerders | DB - Regionalbahn, InterCityNotte DB - Regionalbahn, InterCityNotte, Autobus, Railjet Xpress, EuroNight, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - InterCity Express (ICE), Eurocity Brenner |
Trein Tickets van Verona tot Garmisch-Partenkirchen
Vergelijk prijzen en tickets van Verona tot Garmisch-Partenkirchen
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Verona naar Garmisch-Partenkirchen, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Verona naar Garmisch-Partenkirchen te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Verona naar Garmisch-Partenkirchen
De goedkoopste Verona - Garmisch-Partenkirchen treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 9,25 als je geluk hebt, of € 57,42 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 105,17 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Garmisch-Partenkirchen te reizen
Als u met de trein naar Garmisch-Partenkirchen reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
EuroNight is een soort internationale nachttreindienst die in Europa rijdt. Het wordt beheerd door verschillende nationale spoorwegmaatschappijen en biedt comfortabele slaapplaatsen, restauratierijtuigen en andere voorzieningen voor passagiers die lange afstanden afleggen. EuroNight-treinen rijden doorgaans tussen grote steden in verschillende landen, zoals Parijs en Berlijn of Wenen en Boedapest. Ze zijn vaak een populaire keuze voor reizigers die tijd en geld willen besparen door transport- en accommodatiekosten te combineren. De afgelopen jaren zijn echter veel EuroNight-routes stopgezet of vervangen door hogesnelheidstreinen, omdat de vraag naar nachtelijke reizen is afgenomen.
Frecciarossa, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij, is een gerenommeerde hogesnelheidstreindienst in Italië. FRECCIAROSSA-treinen, met snelheden tot 300 km/u, verbinden grote steden zoals Rome, Milaan, Napels, Florence en Turijn.
Railjet Xpress is een hogesnelheidstreindienst van de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB) die grote steden in Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland en Hongarije met elkaar verbindt. Railjet Xpress-treinen hebben een maximumsnelheid van 230 km/u en bieden zitplaatsen in eerste en tweede klas. Vanaf december 2018 werden snellere Railjet-treinen tussen Salzburg en Wenen aangeduid als Railjet Express (RJX). Deze treinen stoppen alleen in Linz en Sankt Pölten, waardoor ze zich onderscheiden van treinen met extra stops in Vöcklabruck, Attnang-Puchheim, Wels, Sankt Valentin, Amstetten en Tullnerfeld.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Regionalbahn is een soort treindienst in Duitsland die op regionale routes rijdt en kleinere steden met grotere verbindt. Deze treinen zijn meestal langzamer dan intercity's, maar ze maken meer stops en zijn goedkoper. Regionalbahn-treinen worden geëxploiteerd door verschillende bedrijven, waaronder Deutsche Bahn, en bieden kaartjes voor één of meerdere dagen. De treinen worden vaak gebruikt door forensen en toeristen die het platteland en kleinere steden willen verkennen.
Tickettypes en faciliteiten van Verona tot Garmisch-Partenkirchen
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van Frecciarossa en DB - InterCity Express (ICE) wanneer u van Verona naar Garmisch-Partenkirchen reist.
Standard
Standaard is het basisserviceniveau en omvat een comfortabele stoel en toegang tot basisdiensten aan boord. Rijtuigen 5-8 zijn voor het standaardniveau met stoelen bekleed met grijs ecoleer.Premium
Premium-service omvat een bredere stoel, meer beenruimte en toegang tot extra voorzieningen zoals een welkomstdrankje en een keuze uit kranten. Coach 4 op de Frecciarossa 1000-trein is gereserveerd voor het Premium-niveau.Executive
Executive is het hoogste serviceniveau en omvat alle voorzieningen van het Business-niveau, evenals een persoonlijk entertainmentsysteem en gastronomische maaltijden die worden geserveerd door een toegewijde chef-kok aan boord.Business
De zakelijke service is ontworpen voor zakenreizigers en omvat alle voorzieningen van het Premium-niveau, evenals toegang tot een speciale Business Lounge en instappen met prioriteit. Bus 2 en 3 van Frecciarossa 1000 zijn gereserveerd voor het Business-serviceniveau.Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Verona tot Garmisch-Partenkirchen CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?